donderdag 16 april 2015

Geronimo the next level

De spurt naar het einde van het schooljaar is begonnen, dat betekent dat ik ook (stiekem) al wat mag beginnen voor volgend schooljaar. 
De bestellingen moeten doorgegeven worden, de handboeken aangevraagd,... Tijd dus voor een nieuwe wind in de klas!

Eerder vertelde ik al dat ik mijn klasthema zou veranderen naar Geronimo. Dit idee kwam niet van mezelf, maar van "Gietjes Corner": een blog van een leerkracht die ik volg. Dank u wel daarvoor!

De voorbereidingen zijn begonnen dus werden ook al enkele digitale bestanden gemaakt! Hieronder zie je bijvoorbeeld de beertjes van Meichenbaum in de Geronimo versie :) Ook de coöperatieve rollen (tijdbewaker, leider, ...) werden in een nieuw kleedje gestopt. 

beertjes van Meichenbaum

1 van de coöperatieve rollen


Alweer een stapje dichter bij een goed georganiseerde klas!


     Juf Q 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten